Mikäli ette löydä vastausta alla olevista ohjeista, tekninen tuki palvelee teitä arkisin 09-15 numerossa +358293092622
[Päivitetty 22.10.2021]
Tampereen Aluetaksi Oy on ottanut käyttöön uudet tilausvälitysjärjestelmät. Uudet järjestelmät mahdollistavat asiakkaillemme entistä paremmat palvelut sekä tehostavat välityskeskuksen ja autoilijoiden yhteistyötä entisestään.
Tarkista seuraavat asiat aina ennen ajovuoron aloitusta (KOKONAISVÄLITYKSEN AUTOT):
- Mittari on verkkoyhteydessä (Wifi-yhteys)
- Maksupääte on yhdistetty mittariin (Bluetooth yhteys)
- iCabbi on yhteydessä mittariin (Bluetooth yhteys)
- Sinulla ei ole Huawein puhelinta ajoneuvopäätteenä.
Kela-ajojen tarkistuslista ennen ajovuoron aloitusta (KELAVÄLITYKSEN AUTOT):
- Muista varmistaa, että mittarisi on päivittäin yhteydessä verkkoon. Kun ajotiedot eivät välity mittaristasi eteenpäin, et pelkästään saa ajosta tilityksiä, mutta tieto asiakkaan omavastuukertymästä ei Kelalle välity.
- Autonumeron eteen pitää laittaa K kun kirjaudut iCabbiin! (ILMAN VÄLIVIIVAA)
- Kun ajat Kela kyytiä, syötä kyydin vastaanotettuasi kela-kyydin tilausnumero mittariin. Löydät 6 numeroisen tilausnumeron iCabbista tilauksen Asiakkaan ohjeet -kohdasta
- Kelakyydin ajo-opas
Muistutuksena:
- Kirjautumistiedot iCabbiin
- Kirjautumistiedot: Yhtiötunnus : 697410 |Salasana : 541874 | Palvelin : Jätä tyhjäksi
- Käyttöohjeet
- Tallentava kamera– tarrat tulee olla autoissa. Uusi järjestelmä mahdollistaa ääniyhteyden auton ja keskuksen välillä. Tästä pitää asiakkaita ilmoittaa.
- Nouda tarrat toimistolta.
- Olemme järjestelmävaihdoksen yhteydessä yhtenäistäneet Kela-autojen numerointia.
- Käy katsomassa uusi kela-autosi numero oheisesta linkistä: KELA-AUTOT
UKK – Usein Kysyttyjä Kysymyksiä
Askarruttaako jokin asia järjestelmämuutoksessa? Lue useimmin kysyttyjen kysymysten vastauksia ja lähetä meille kysymyksesi!